söndag 31 augusti 2008

Weekend

inga bilder. den här helgen heller, måste fan lämmna in kameran på lagning.
Äsch, I fredags myste jag bara med fanny vi tittade på hancock som faktiskt var bra!
Igååår dagen med det stora L - Lördag. På dagen gick jag på introduktionskurs för att få övningsköra med papi. Satt där i 3 timmar, jobbigt ja?... Efter det drog jag hem pappa drog vidare på ferre, haha. Rebecka kom till mig runt 7 så köpte vi mat och vid 9 droppade tjejerna in. Vi föra lite hos mig och det var najs! Vid 11 ringde Steph och sa att vi skulle till Lucas, tror inte vi kom iväg förräns 12? Aja, så åkte jag och becka hem istället köpte hotdogs och gick hem till mig. Blev en tidigt kväll och runt 1 vinglade min pappa hem lagom berusad hahaha, så jävla kul (:

Vaknade upp med 22 missade samtal, från endast 4 personer. Inte nån som tänkt på att man kanske inte ska ringa igen om det inte svaras på de första 5 samtalen?

Nej ikväll blir det hem till min kära bror och äta middag.

Carina

Inga kommentarer: