torsdag 21 augusti 2008

Tomt

Började skolan i tisdags, jobbade samma dag. Idag var jag i skolan, åkte till sthlm och köpte skor sen till gammlastan för att äta på dukic´s efter det hem en snabbis ner på Ceasars för att umgås med Pappa och hans polare. Jag skyller på att jag har ett liv. därför bloggar jag dåligt. Ändå ingen som läser? I helgen ska jag dö. Alltså inte dö - sluta leva, utan på ett annat plan. Ska dansa loss i mina killer heels och förhoppningsvis gå på kräftis om vädret tillåter. Nu ska jag lägga mig, inte för att jag är trött för jag känner inget nu förtiden? Stephanie säger att jag är som en fågelunge som tappat bort sin mamma. Nu blir allt bara konstigt. Skriver mer imorron i spink, slutar halv tre då. Tack ragnhild för den tidigaste dagen hittils den här terminen inkluvsive uppropsdagen. Vad fan har jag gett mig in i för skola?

Kom på mig själv med att kolla ut i korridoren och leta efter Grim idag, så kom jag på att vi aldrig kommer gå i samma skola igen. Fan vad jag saknar dig Grim, vi var liksom perfect match!

Adjö och god fucking jävla natt för jag kommer då inte sova.

Carina

Inga kommentarer: