onsdag 6 augusti 2008

don't you know that only fools are satisfied?

Jennifer gick nyss hem från mig, min nya klasskamrat! Vi myste lite sen kom pappa hem med mat, det blev amerikansk pizza. Jag hade ju redan varit onyttig idag så jag kunde väll lika gärna fortsätta. Efter det tittade vi på crowned(?) och då slog det mig, jag har ju fan varit med på skönhetstävlingar. haha döm mig inte, det är min mamma som lurat i mig sånna dumheter. Det var några gånger när jag var 2-5 år och sen en gång för några år sen. Det är faktist kul men lite jobbigt när man som jag, inte kan ett ord på thailändska ska stå och lyssna på sånt babbel i 2 timmar. well well, har väll "blottat" min själ lite för mycket nu. Nu är det project runway och sen sängdags.

Imorgon blir det att jobba från klockan 8! Det ser helt enkelt inte ut att bli roligare än såhär.
Min Pappa är kanske ganska rolig, jag berättade om fredag och nu ska han minsann också dit. Hoppas bara inte jag stöter på honom i mitt bästa tillstånd :)
Carina

Inga kommentarer: