lördag 9 augusti 2008

Sweet dreams

Gårkvällen var spårad, minst sagt. Det utan alkohol i stora mängder så alla dom som säger att man behöver dricka för att ha kul kan ta sig. Allt började med "förfest" hos jeff, vi 8 tjejer kliver in i Jeffs 1:a haha och köör på. Vid 10 gick vi mot tåget och åkte upp till stan väl där uppe tappade vi bort hälften så det var jag,steph,fanny och marike kvar. Precis utanför 7eleven stod det en container med massa människor så vi tjejer blev uppdragna och stod och dansa som galningar men så blev vi för rädda för att den skulle braka så vi hoppade ner och rörde oss mot svampen.

Men ända dit hann vi inte för inann var det en kille som stod utanför Sturehof som drog in oss där (alltså inte in på sture utan utanför det var stängsel där med) och sen gick vi in på utecompaniet. Där snackade vi med några grabbar i nån timme så slutade musiken spelas för att det var för mycket bråk på gatorna. Då gick vi runt lite sen tillbaka där vi var först.

DÅ började musiken spelas igen, "hejsan sotckholm det här är Steve Angello" vi ställde oss på ett barbord och började dansa och skrika till musiken sen tvingade Steph oss att gå mot fontänen som ligger under balkongen de spelade ifrån. Där hoppade vi upp på fontänen och det var världens drag! Alla skrek med och hoppade och vevade. tror inte ni fattar stämmningen om ni inte var med men det var underbart!

Vid tre slutade musiken så vi skulle träffa några innan vi gick vidare mot centralen för att äta nattkäk och ta nattbussen hem. När jag och fanny stupade i min varma säng var klockan 6.
Nånstans mitt i allt det här tappade jag alltså bort min mobil så nu känner jag mig lagom handikappad, några förslag på en ny mobil?

Ikväll blir det nykvarn, det lär ju inte svika som vissa andra gånger ;)


Carina

Inga kommentarer: