fredag 8 augusti 2008

Torsdags update

Nu är ju klockan fredag, men det skiter vi i med tanke på att jag inte upplevt min fredag.
Har jobbat hela dagen, käkade nancys till lunch med Martin sen efter jobbet gick jag till Steph som alltid, babblade lite och sen hem och åt igen.
Då kom Stephanie på den lysande idéen om att träna! Pappa tyckte inte att jag hade något annat val som han så fint sa "jag gillar inte att om ge mig med människor som inte tränar" de som känner min pappa fattar att de var lite ironi. så det blev att dra på sig och springa till world class och kära jeff :) Sprang lite, körde mage och lår så fick vi sola lite, mmm. den satt fint. Efter det bestämde vi oss för att hyra film, jeff och jag valde svenskt = Irene Huss! Första gången jag såg nån av dom filmerna och den va bra. Jag och Steve babbalade hela tiden om imorron (idag?) haha så mitt i allt

S: Om jag ser Steve Angello ska jag fan skrika I LOVE YOU!
1 sek senare
S: men va fan? han är ju svensk, JAG ÄLSKAR DIG!

vilket jävla mongo barn, men jag älskar dig. Eller I love you kanske?

Carina

Inga kommentarer: