onsdag 6 augusti 2008

Sliten

ja, här sitter man. mitt i stan och gör ingenting. Kom nyss hem och klev över posten i hallen, sen vände jag mig om ihopp om att någonting kanske var till mig, oh yes! Ett brev till mig från coop medmera ni förstår jag håller på att samla vuxenpoäng så nu är jag medlem i medmera klubben. Okej så var kanske inte riktigt läget.

Jag jobbar på konsum och då blir man medlem endå. Idag och igår var mina första lediga dagar på två veckor djupt tacksam. men imorron börjar jag jobba igen, ska försöka bli av med min lördagstid för på fredag ska girlsen upp till stureplan. Ingen har väll missat att 080808 stänger man av stureplan för fetaste festen? hoppas inte med tanke på att Steve Angello och Sebastian Ingrosso spelar.
I can see it happend.


På lördag kickar Antonia fest, avskedsfest med Usa tema eftersom hon ska åka dit i ett år. Tänkte komma som miss usa, kanske blir lite lamt med tankte på att steve var miss birthday på sin maskerad senast? Ge mig ideér om vad man kan klä ut sig till :)



Carina

1 kommentar:

Anonym sa...

en doughnut hehehe