lördag 4 oktober 2008

What is love?

Det här med mitt nya hälso liv gick ju inte så jätte bra. Bara för att jag och dellmon skakat hand så delade dom ut bullar i skolan igår. Det är ju så typiskt! Men endå jätte gulligt, bara för att det är kanelbullens dag idag liksom.

Gårdagen då, den gick väll ungefär precis tvärtemot våra planer. Allt började med att en viss ung dam blev ifrån taget sitt vin mitt på t-centralen. Sen skulle vi åka ut hela jävla vägen till Saltsjöbaden. Där levde vi livet, tills... Stephanies kamera kom bort. Och ungefär där gick resten av kvällen åt helvete. 1000 kr för taxi hem till tälje där det inte hände ett piss?
Drog hem, fick fetaste hormon attacken. Ringde Mikaela störtbölandes och tvingade henne ner på stan för att prata med mig, vi satt i min säng som gammla goda tider och berättade om massa sjuka grejjer. Sen blev allt bra och natten slutade hemma hos ingen mindre än han.

-Jaa champange! Är det lungt att jag sprutar?
- haha jaa visst!
Det hela slutar med att korre sprutar ner ett helt badrum.

Carina

Inga kommentarer: