tisdag 14 oktober 2008

Spanska f*cking prov

Fan, jag sitter som många gånger förr med allt plugg dagen innan prov. Att jag aldrig lära mig att planera? Eller jag kan fan planera, saken är bara den att jag skiter i det. Träffade btw Vickan på jobbet, bruden har gått och tattuerat sig haha och ni kan knappast ana vart eller vad det står. Är fan fortfarande säker på att hon lurat mig fick iaf ett gott skratt :)

En mindre rolig sak är att både min kamera och mobil är paj, känns så jävla onödigt att lägga ut pengar på saker när jag ändå har sönder/tappar bort dom sen? Visserligen har jag ju inte betalat dom(förlåt pappa) men endå, känns verkligen as taskigt. riktigt surt. Ska man verkligen lägga ner pengar på en ny kamera och mobil när det blir såhär? Samtidigt kan jag ju inte gå runt med en viss herres mobil för resten av livet och sno andras bilder som alla andra redan lagt upp överallt. Dagens i-landsproblem.

Carina

Inga kommentarer: