söndag 5 oktober 2008

Dålig på rubriker...

Godafton. Idag har jag firat min lilla mami som fyllt år. 24 som hon säger, fast alla andra borde läsa baklänges hehe. Klev upp klockan halv tio imorse efter att sovit 3 pers i en säng... Mindre skönt? Sen har jag fan inte gjort något mer idag. Tänkte träna, men tycker verkligen det är sjukt tråkigt att göra det själv så nu sitter jag med min bästa vän datorn istället.

Lördagen var faktiskt helt ok, jag var spiknykter och försökte lära mig syrianska. Det gick mindre bra, tänk er då om jag varit full. Sen hoppade alla från "kröket" in i en skåpbil. Vilket gjorde att vi satt ca 10 pers och kände oss som fetaste flyktingarna. mysigt.
Ännu ett samtal mellan Vendela och någon (denna gång hennes mor)
V-Hei gomman! (eller så sa hon mamma?)
M -Hej vendela?
V-Vad gor du?
M-Varför pratar du så konstigt för?
V- Eckstra söt tjej 49!
M- Vad sa du?
V- Eckstra söt tjej 49!!

Carina

Inga kommentarer: