torsdag 16 oktober 2008

3 sekunders regeln!

Jaha, då har jag varit på repetition för modevisningen nästa torsdag. Nice. Tjockt nice. NOT. Eller alltså jag har typ en grym låt jag ska gå till men endå. Förutom det att jag har upptäckt alla skavanker på min kropp så har det endå varit en rolig dag. Lyckades ramla på catwalken varpå jag lägger mig och as garvar. Alla som känner mig garvar också medans resten tittar så där konstigt på mig? why?

Efter repetitonen gick girlsen vidare till baccino tog en fika. Min sista måltid denna vecka (hehe) så kom de andra tjejerna från Angelicas konsert och fika med oss. mysin. Resten av dagen har jag spenderat med Fanny uppe i sthlm. Så nu ligger det kassar på hela rummet från idag och igår. Har lyckats få tag på mockastövlar. Ville ha. Fick. Men nu är jag inte lika säker på dom?
Jeans (supersnygga), Päls till jackan, underkläder, mascara, tights, t-shirt och en skit stor stickad kofta. Min tanke vart inte lika bra som koftan så den åker förmodligen tillbaka.

Efterlyses : En stor mysig kofta, stickad! Och som går ÖVER rumpan. ok?

Carina

Inga kommentarer: