torsdag 2 oktober 2008

3 kg!

Idag har jag tränat! Wiho, och Dellmon fick mig att skaka hand på att gå ner 3 kilo tills nästa månad. Om jag kommer klara det? KLART SOM FAN! Nu måste jag bara tagga till, träna i princip varje dag och absolut inte äta mer än vad jag gör av med.

Såhär ska jag se ut när jag är klar, som för ca 2 år sen :)

Eftersom jag är så kass på att updatera, eller jag är inte kass. men jag känner liksom ingen respons vilket gör att det blir mindre roligt att skriva. poor me. iaf, imorgon bär det av till Saltsjöbaden med alla girlsen. Hörde jag bubbelpool? Oh ja!

Känner mig jävligt glad med allt, förutom att min farsgubbe sitter och är oövertalig. Han tycker minsann jag inte ska beställa saker från internet om jag inte kan betala det själv. Men hallå? Jag är inte 18 = jag får inte beställa från internet. daaaaah.

anyway, welcome till en ny hälsoblogg. hehe.

Carina

Inga kommentarer: