måndag 27 oktober 2008

Watch out

resumé av helgen, Fredags. Va fan gjorde jag i fredags?
Jusste! Va super taggad på att vi hemma hos Marike med brudarna, jag och angelica va där och myste men sedan kom någon på den brilljanta idén att dra på fest. Nej tack svarade jag så det var bara att knata hem. Tror jag sov klockan 12?

Lördags, Åkte och överrsakade Krisse hemma hos henne. Det blev lite mat och massa dricka.
Klockan sju var jag minst sagt borta... Vid 10 kom jag på att dra in till sthlm? Vendela kallar mig hora och sen hängde hon med mig. En mycket trevligt tjej det där ;) haha Väl uppe i sthlm tog vi taxi till gamla stan och mötte upp de andra tjejerna.

Taxi resan va ganska speciell, när vi va framme stod taxi metarn på 169, vi hade 150 men det va massa lapparså vi gav det till taxi chaffisen och går upp. Sen ser vi att han vänder bilen och kör upp bakom oss?! Jag och Vendela får panik, kutar in på en bar/resturang där massa killar i 30 år åldern står. Börjar kall snacka lite med dom för att försäkra oss om att taxi chauffören dragit. Sen böjer sig en av killarna fram till mig och viskar "Vi kommer från västerås, ska bara vara här över natten. ska vi köra på att one night stand eller?"

ekl! Jag greppade tag i vendela och drog snabbt där ifrån in på på festen vi skulle till från början. Va där sedan dog vi in till stureplan mötte upp sb,agge och co så drog vi till gärdet på efterfest.

Åkte hem med en kille som skjussa oss gratis till södertälje för han tyckte det va skjysst? Vi sa ingenting och han börja snacka om att han gått på amfetamin och massa grejer, läskig snubbe!

Kom till södertälje vid 4 tiden, klockan halv 8 stupade jag i säng tack vare att Sebbes morsa vägrade låta oss gå från lägenheten? Men det va en lyckad kväll trots alla konstigheter.

Inga kommentarer: