måndag 20 december 2010

tror på riktigt jag har gått upp alla de kilon jag kämpat bort. ätit så mycket gott och druckit så mycket i helgen att det är sinnes. Igår firade vi brorsan med att äta meze. Åt vitlöksfrästa musslor, fårostfyllda fillodegsrullar, hummus, chilifräst scampi, tzatsiki och massa annat. Eloge till mig som faktiskt avstod vinet till maten. (tog dock igen det ganska snabbt på flamingo) Sen drog vi till World Class festen och parta. Slutade upp med utgång i stockholm.

Idag har vi firat "lilla-julafton" ätit köttbullar, prinskorv, ägghalvor, potatis, sill, gravadlax, revbenspjäll osv. Fått julklappar, druckit glögg och ätit saffransbullar. Mycket mat helt enkelt!

Med det sagt vill jag bara påminna mig själv: Ät inte så mycket om du vill ha kvar din kropp i samma (bättre) skick i framtiden.

Inga kommentarer: