lördag 18 december 2010

3 dagar kvar...

Nu är det bara 3 dagar kvar, lördag, söndag, måndag och sen booom. Thailand here i come!

I onsdags gjord jag ögonfransförlängningen, det tog 2,5 h. helt sjukt lång tid, men vill man vara fin får man lida pin. Såhär ser det ut nu:

Nu har ni ju i för sig ingen före bild, men det är stor skillnad! Tog bilden nyss så har inte fixat eller nått, därför jag ser lite trött ut. Ber om ursäkt för ögonbryna också, håller på och låter dom växa ut så jag kan noppa om dom till en snyggare form ;)

Imorgon blir det upp och träna (har förresten lyckats gå ner 4 kg!) sen in till Farsta centrum för att träffa lillebror med storebrorsan, lite julklappsutdelning eftersom jag är borta över jul. Sen ska jag stressa till Fanny för en klippning. Vid 17 blir det födelsedags middag för Conny (storebrorsan) som fyller 20! Efter det ska vi nog till flamingo och senare upp till stan. Sjukt taggad!! Vet dock inte om jag ska vara nykter, typiskt mig haha

Inga kommentarer: