måndag 6 december 2010

Den här bloggen är sjukt oklar. I fredags bestämde jag och Mona (min pt) oss för att det var dags att göra något radikalt för att få bort mer fett från min kropp. Så idag (efter en helg med härligt mat och alkohol) har jag börjar på min egen designade diet. Det blir 1 äggvita och 1,5 - 2 dl keso till frukost och sen 4 complete protein shakers fördelat under dagen de närmaste 2 veckorna. Sen är det 60 min löpträning dessa dagar och 2 styrkepass i veckan.

Det har gått en dag och det enda jag tänker på är mat! Men är sugen på typ konstiga saker som french hotdog och korvstroganoff. Men va fan 2 veckor är ingenting, sen åker jag till Thailand och där finns massor av goood mat!

Måste få bort tankarna på mat och bara tänka på hur snygg jag kommer hinna bli under dessa veckor!

Inga kommentarer: