fredag 10 december 2010

Fredag

Nu har det alltså gått 4 dagar med den här dieten och jag är inne på min 5:e dag. Märker redan resultat! Men har däremot inte vägt mig ännu så får se hur det har gått senare idag tror jag. Har träning med Mona halv 3...

Annars så funkar den helt ok, har dock fått köpa shakern i jordgubbssmak för att choklad var slut och den är inte alls lika god. Har bara lyckats få i mig 2 shakers om dagen, fast jag ska dricka 3-4 st. Keson fungerar inte heller, så har fått byta ut den till kesella. Vilket fungerar mycket bättre för mig då jag häller i lite funlight och blandar så blir det som yoghurt! Funlight är dessuttom fri från fett och kolhydrater.

Nu är det bara 11 dagar kvar till Thailand! Har bokat in ögonfransförlängning på Puder i stockholm på onsdag, tänkte att det kan ju vara skönt att slippa kladda med mascara när man ändå ska bada hela dagarna :)

Inga kommentarer: