tisdag 11 maj 2010

Viva la france

Alltså det finns ingen hejd på mig. Jag vill göra allt. alltså verkligen ALLT. och helst på en och samma gång. Bara ikväll har jag varit ett klick ifrån att beställa en resa till Cannes. men sen kom jag på att jag ska jobba fredag 16-20 på konsum, 23-02 på pure, lördag 12-17 på konsum och 23-02 på pure. I princip omöjliga tider att byta bort... Ja för dom som inte förstod skulle jag alltså åkt över helgen, fan vad jag vill åka! Så skönt med en spontan resa till filmfestivalen, det hade verkligen suttit rätt. Men som min pappa säger " nu får du hejda dig Carina" Det är med otrolig stor sorg i mitt hjärta jag skriver att det blir inge cannes filmfestival för mig iår :( (sitter och håller tummarna för att Alex och Johannes ska åka nästa år igen!!)

Inga kommentarer: