onsdag 5 maj 2010

Tjockis

Jag har aldrig varit så fet i hela mitt liv som jag är nu. Och nej det behöver inte betyda att jag tycker jag är fet. Utan för mig betyder det att jag måste ta tag i mig själv om jag ens ska våga sätta på mig bikinin i sommar. Så nu kör vi! (hur många gånger har inte jag sagt så??) Och den här gången är det fan på riktigt. Jag vet att man inte ska köra fullt ut direkt, men det är ju i början det är kul? Så träna 7 dagar i veckan. Inge alkohol. Inge godis,snacks eller glass. Inga kolhydrater till middag eller frukost. Det går nämligen inte att undvika i skolan för min del... Kommer iaf börja göra uppställning på vad jag äter så jag håller koll!

Måndag
Frukost - fralla och en yoggi yalla
Lunch - Biff stroganoff med lite ris, morötter och pizzasallad
Middag - Kötbullar och fullkornspasta
Mellanmål - Nöt och fruktmix
Träning - 1h Aerobic

Tisdag
Frukost - åt ingen
Lunch - Korv och potatismos, morötter och pizzasallad
Middag - Bakad potatis med kallrökt lax och romsås
Mellanmål - Smoothie
Träning - Idrott i skolan 1h lacrosse, Sen tennis 45 min med Becka

Inga kommentarer: