tisdag 4 maj 2010

Big time uppdatering!

Utan bilder blir det liksom inga roliga inlägg, så därför har det inte blivit någon bloggning dom senaste dagarna. Jaha varför inga bilder tänker väll ni då? Nej så är väll inte fallet utan att min data har krånglat så jag har inte kunnat för över några från min mobil!


I Torsdags mötte jag upp dessa två fnittriga tjejer efter skolan, Jag och fanny gick till Bacino och satte oss för en fika med Sophie och Karin. Therese mötte upp oss och våra planer för valborg började ta fart! Det hela slutade med en trip till systembolaget och Ica maxi där vi kom ifrån med en box vin, en flaska rosé, en back bacardi och massa god mat



Fredagen började med skola såklart, men Jag Emma och Sara bestämde oss för att lyxa till det lite! På lunchen tog vi bilen ut till k-rauta parkeringen där man kan hitta en lite korvmoj men det är thai-mat dom säljer! I brist på plats att äta på satte vi oss i bilen och åt :) Efter jobbet brummade jag ut till grusåsen för att fira valborg. Tjejerna hade lagat grymt god mat tills oss och kvällen blev riktigt mysig!




Efter att jobbat 11-17 på Lördagen åkte jag ut till kollektivet i grusåsen igen. Alla tjejerna låg bakis och vi gjorde taco buffé muums. Sen ringde becka och ville gå ut, vi var inte sena att haka! Jag åkte hem till henne för att fixa mig sen mötte vi upp olearys gänget på Cp och resten av tjejerna på flamingo. Sjukt rolig kväll! Har dock tappat dom sissta timmarna? Vaknade hemma hos min granne och sen ringde emma för att vi skulle plugga. Jag var typ fortfarande full men 2 h senare var vi klara. Guldstjärna till den som orkat läsa det här! haha Ska nog sova nu....

Inga kommentarer: