söndag 4 oktober 2009

söndagsmys

Helgen har varit mycket speciell om man säger så... I fredags var jag,elin och emma x2 på Collage skit mysigt. Sen när dom andra drog hem var jag super smart och drog vidare... inte det bästa jag gjort om man säger så, hehe. Igår gick jag och becka på bio och såg Äntligen midsommar! Den var bara ganska rolig, men absolut inte dålig. Efter det försökte jag kolla på the proposal igen men somna, haha rolig kompis. Så idag gav jag filmen ett tredje försök och lyckades vara vaken! Efter filmen åt jag och emma blåbärspaj med vaniljsås. mumma. Nu ska jag sova. God natt


3 kommentarer:

Anonym sa...

hur kommer du in på collage? jag menar, lånar du en kompis legg eller har du köpt ett falsktlegg? :)

Carina sa...

jag lånade en kompis leg, men säger bara Don´t do it! sjukt ovärt om det skulle hända nått, själv ska jag vänta tills jag fyller 18 med att gå ut igen är det bestämt! haha visste förövrigt inte att man kunde köpa falskleg som funka?

Anonym sa...

okej, tack! kanske inte är så värt då.. jodå! finns en hel del sidor som man kan fixa det på! :)