fredag 16 oktober 2009

c to the arina

Egentligen borde jag inte säga nånting förrens jag bokat. Men JAG SKA ÅKA TILL LONDON DEN 4 NOVEMBER!! Så nu fick jag ur mig det. äääääääntligen ska jag få träffa älsklingen.
Idag har jag tränat aerobic och gjort scones, cravings efter dom de senaste dagarna. och gott vare! Sen gick jag,pappa och hans kompis petri till midyat och åt. Mums. Gick dock hem själv innan efterrätten i dubbelt syfte. Hålla mitt löfte (ack så svårt det va idag när Simon bjöd på kakor i klassen) och se det jag hann med av idol. Nu är det nyheterna så passar på att blogga. Fick min lön igår och köpte sånna där veulor tights, om man nu kan kalla dom så. riktigt mysiga iaf. Så puss på er
Posted by Picasa

2 kommentarer:

jenn sa...

BRA DÄR!

fanny sa...

hallå typ ses idag? saknar dig