fredag 23 oktober 2009

bara vara utan att förklara

på dagarna är jag trött, sen får jag damp som bara jag kan, skratt attacker i skolan och sen till jobbet precis i vanlig ordning. Fan vad skönt med höstlov nästa vecka! behöver få träna och göra sånt som jag alltid prioriterar bort. Idag har jag köpt en klänning och harembyxor. Gud vad jag hatat harembyxor, sen såg jag dom här. Så plötsligt var det faktiskt fint på andra än Linnea och min jobbar kompis Nor.

Dom senaste dagarna har jag kommit på mig själv med ett leende när jag ser kärlek på tv. Som när Withney träffar en kille på dejt i "The city" Och helt ledsen inombords när det går så fel för andra. Som för Blair när hon ljuger för Chuck i "Gossip girl". Tror jag saknar min egna kärlek lite (jätte) för mycket...


1 kommentar:

fanny sa...

ja kommer till dig ikväll carina så kan vi sakna våra män tillsammans hihi