lördag 26 september 2009

Löningshelg


Fick min lön igår, den är slut idag. Fråga mig inte hur jag tänkte då för det vet jag inte. Men min fina tröja,skor,halsduk,torrschampo, skinnjacka och pincett var faktiskt nödvändiga.

Igår kväll var det iaf personalfest! Alla srek i munnen på varandra så alla våra försök till att spela nått supar spel var förgäves. Försökte lära ut 15 men ingen tyckte det var roligt (!) nehe så då körde vi med andra ord det gick också åt pipan. Haha men kul hade vi iaf. Sen skulle vi ut, i sthlm trodde jag men nej nej. Så då blev det ingen utgång för min del.
Fast pappa tyckte vi skulle försöka ändå? Haha så vi står utanför Olearys och så säger dom skulle jag kunna få se leg på dig? Jag bah eeeh alltså jag är inte 18, då hör jag vakten mumla mm, jag visste redan det. haha men pappa gör en lönlöst försök att "kan jag inte få umgås med min dotter, hon kan ju dricka cola!" hahaha. Nehe så då tyckte han vi skulle gå till flamingo. Men där möts jag av två vakter som vet PRECIS vem jag är. Så jag tyckte han skulle gå in så jag gick hem... så himmla störd kväll. Men som pappa sa det ska bli kul när jag väl fyller 18 för då kommer ingen tro mig, så då kan jag köra upp leget i fejjan på dom. Counting the days ;) haha
Väl hemma gick jag in på data och fick kvällen bästa överraskning! Calle var inne på skype, så skypade med honom :) Well det blev ett långt inlägg, ikväll blir kräftskiva hos brorsan med lekar som jag ska vinna! mohaha. puss på er vänner.

Inga kommentarer: