torsdag 3 september 2009

London

Hej min icke befintliga blogg läsare... London var super! Fick äntligen med mig min efterlängtade miu miu väska hem ;) Sen dess har jag jobbat,jobbat och gått i skolan. Den här veckan har det dock blivit annorlunda för i lördags blev allt klart med Calles nya jobb. Så nu har det bara varit att samla in kram tid med honom. För han ska nämligen börja jobba i redding (stavning?) på söndag. Redding ligger alltså 40 min utanför london... japp! Men som sagt är london super så ska förmodligen åka dit redan i oktober igen. gaah kommer hinna sakna världens finaste pojkvän sinnes sjukt mycket innan dess.


Crepes stånd på portobello road



På väg till madame tuassuds

2 kommentarer:

Stephanie sa...

Hej! jag är befintlig! kollar varje dag om du uppdaterat men det är inte ofta. :( hör av dig när du kan leka med mig BFF!<3

Carina sa...

alltså beeeebissss! försökte ringa idag men no answear... försöker sen igen men glöm inte att vi ska leka imorgon! kvalitetstid! <3<3