torsdag 26 augusti 2010

Powerwalk

Kan ju säga att man mått det här sommaren. När jag ställde mig på vågen förra veckan visade det sig inte riktigt vara lika kul som sommaren varit... Så nu har jag börjat tränat och ätit gi, vilket jag ska fortsätta med tills jag åker till Thailand 22 december! Alla äckel kilona ska bort plus att jag ska se fab ut! haha, ska iaf boka in 15 pt-lektioner på World class så det blir ca 1 gång i veckan och sen träna på egen hand ca 5 ggr i veckan. Kul att läsa om va? Kan ni passa på att gotta er i att man har blivit tjock, men snaaaart så är det jag som gottar mig igen ;)

Jaha, då var det skola igen. Sista året på gymnasiet, ääääntligen. Ska blir så sjukt skönt och har redan massa framtidsplaner som att åka och plugga franska i frankrike antingen nice eller paris. Sen vill jag plugga nått inom mode/textil. så har kollar på textilhögskolan i borås men lär ändra mig hundra ggr om innan det här skolåret är slut :)

Inga kommentarer: