söndag 13 juni 2010

när det svåraste som finns är att vara själv

Den här veckan har gått super fort, i tisdags lekte vi i parken. I onsdags tog Angelica studenten, men jag missade hennes mottagning för jag jobbade... I torsdags hade jag skolavslutning men dom människorna jag umgås med i klassen har stuckit till varmare bredd grader så jag gick ner till olearys och hängde med dom coola.

Sen gick vi vidare till CP och drack oss onyktra. Sen blev det fredag... Då jobbade jag och becka på berns och när vi slutade vid 3 åkte vi och hämtade upp en fullis för att åka hem till honom och kolla på film. Alla tre deckade... Och igår hade min finaste papi födelsedagsfest! Så det var bara att kliva upp 11 på morgonen och börja fixa och laga mat osv men det blev trevligt! Brorsan och tobbe kom förbi och jag hängde med dom ut till 550. Där var det sten dött så gick till flamingo och mötte upp grannarna istället :)

Intressant liv va?


Inga kommentarer: