onsdag 3 februari 2010

hår!

jag har till och med klippt lugg sen sist jag skrev. det kan jag tala om för er att det gör man inte bara på ett nafs. först hade jag velat fram och tillbaka i flera månader. när jag sen lyckades övertala mig själv och med hjälp av vännerna så chop! där låg håret i min hand och jag kände hur ångesten kröp fram. "va i helvete, carina..." jävla idioti att klippa lugg när man är en person som kliver i kläderna på morgonen, drar några snabba drag med tandborsten i munnen och sen kutar till skolan. I och för sig har jag löst det med en brilliant uppfinning. Hårspännet. tack till den underbara personen som uppfann det! men med det här ska jag inte säga att jag inte uppskattat min lugg också. fast dock bara några få ggr... typ som när min pojkvän säger att jag är skit snygg i lugg. då blir jag glad :-)

update! : hade visst skrivit i bloggen efter att jag klippt lugg. bara inte nämnt det tydligen

Inga kommentarer: