tisdag 16 juni 2009

Mardrömmar

Tack gode gud för att Calle ringde mig 09:50 istället för 10. Hade en super läskig mardröm och skulle precis dö när han ringde. usch.. Brukar aldrig drömma mardrömmar (eller ibland att Calle är dum mot mig, precis lika hemskt som en riktigt mardröm) annars... Typiskt min tur att idag är den enda dagen med sol på hela veckan. Och idag ska jag jobba mellan 11-19. Ja! Precis vad man vill när det är fint väder! Då var det dags för midsommar på fredag. Lite kluven just nu med tanke på att bara några kan hänga med till torö och om man åker dit så är det inte de roligaste att sova i tält om det skulle regna. Ett annat alternativ är Gabriel i hölö med det var inte alla så taggade på så det kanske slutar med att jag och Calle följer med hans familj till västkusten :) Dock inget bestämt men som hans mamma sagt i flera veckor så behöver vi inte bestämma oss förrän dom åker.

Inga kommentarer: