lördag 17 januari 2009

blä

det är sjukt hur man kan blir så beroende av någon som man inte ens visste fans för ett halvår sen. att känslor kan blir så starka. hur ledsen man känner sig när just han inte finns där när man verkligen vill. carl. om vi inte ses imorgon kommer jag dö. inte bokstavligt talat då, men jag kommer bli känslomässigt instabil.

och fan för becka och pagge som ska sitta och pussas och tussinussas hela tiden. bara för att jag inte får göra det ikväll. Fast det är endå tur att dom finns, dom låter mig leka med dom när jag är ensam. typ som idag när becka ringde och sa att "nu ska vi äta du jag och pagge, vad är du sugen på?" åh saknar min finaste pappa också. nej nu ska han få ett fint mejl av mig.

1 kommentar:

Stephanie sa...

du kan alltid ringa mig om du är ensam finaste.