torsdag 20 november 2008

Blickar framåt

"Vilka ska dela rum på Rhodos? Asså jag kommer typ få damp på vem jag än bor med men jag vill typ bo med dig för jag saknar dig så mycket just nu. Man jag tror vi kanske kommer bråka fast det kommer nog alla"

Fick nyss det här sms:et av Stephanie, hon har så jävla rätt. Kan inte sluta fantisera om hur roligt vi kommer ha det, speciellt om vi tar hotellet med tennisbanan. Mmmm tennis i mitt hjärta ser framför mig hur jag,vendela,becka och steph kommer vilja spela (kanske inte steph för hon kommer vara för bakfull ungefär som alla andra söndagsmornar förra vintern) medans dom andra tjejerna kommer tycka vi är astråkiga, eller så spelar vi innan dom hunnit upp. fast det lär ju inte heller gå med tanke på hur länge jag sover... babbel babbel. men det kommer bli grymt.

Det här med rumsindelningen löser sig nog fint också. förmodligen kommer alla däcka på olika rum, alla kommer sno kläder av varandra shit vad vi kommer bråka om kläder. och massa annat, men det är så vi är. Vi bråkar, blir vänner, bråkar lite till och blir vänner igen. men vi håller ihop, som riktiga vänner gör. Kalas!

Förresten saknar jag dig också stephanie, och alla andra tjejer.

1 kommentar:

Stephanie sa...

;-) snygg partyoutfit du har fixat dig älskling.. vet när den kommer komma till användning. puss!